Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 01.01.2019 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Ledlife.fi verkkokaupan tuotteita myy LedLife Oy, y-tunnus 2928824-7.
Ledlife.fi verkkokauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille Suomeen ja EU-alueelle.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron (ALV 25.5 %). Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Verkkokaupan yhteystiedot
Sähköposti: info@ledlife.fi
Puhelin: 040-5533908
Postiosoite: Sylinterikuja 1, 10620 Tammisaari

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti verkkokaupan kautta siirtämällä tuote ostoskoriin ja maksamalla sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteistietoja ei käytetä muuhun kun tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen.
Tilatessasi verkkokaupasta asiakkaan edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kullonkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Voit tilata tuotteita myös sähköpostin kautta, ilmoita tuotenimet, kappalemäärät, nimi ja yhteystiedot sekä laskutusosoite osoitteeseen myynti@ledlife.fi. Saat ennakkolaskun sähköpostitse ja maksun suoritettuasi toimitamme tilauksen.
Tilaukset voi myös jättää puhelimitse, puh. 040-5533908.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Kaikkien onnistuneen tilauksien jälkeen lähetetään sähköpostiisi tilausvahvistus. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun tilausvahvistus on lähetetty.
Tilausvahvistuksessa ilmoitetaan tilatut tuotteet, tilauksen hinta ja toimituskulut. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Arvonlisävero

Toimitukset Kaikki www.ledlife.fi -verkkokaupassa esitetyt hinnat sisältävät arvonlisäveron 25.5%.

Toimitukset

Toimitusaika varastossa olevilla tuotteilla tuotteesta riippuen 1-3 arkipäivää.
Toimitusaika voi viivästyä jos maksatte laskulla tai tilisiirrolla eri pankkien välisen siirtoviiveen takia. Toimitamme tilatut tuotteet kun maksu näkyy järjestelmässämme. Jos tuote on tilaushetkellä loppu varastosta, toimitamme tuotteet pääsääntöisesti 1-4 viikon kuluessa tilauksesta. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Toimituskulut

  • Toimitus postiin (Postipaketti) 6,99 EUR
  • Toimitus pakettiautomaattiin 6,99 EUR
  • Toimitus perille Express -pakettina 14,50 EUR
    (Tässä toimitustavassa yksi toimitusyritys perille saakka toimitusosoitteeseen klo 8-16 välillä. Posti ei ota yhteyttä asiakkaaseen ja jos kohdeosoitteessa ei ole ketään paikalla niin paketti siirretään lähipostiin noudettavaksi)
  • Toimitus perille Kotipakettina 14,50 EUR
    (Tässä toimitustavassa Posti ottaa yhteyttä asiakkaaseen ja sopii toimitusajan. Tarjottavat toimitusajat vaihtelevat alueittain klo 9-21 välillä. Tilauksessa oltava matkapuhelinnumero.)

Tilaukset yli 100€ toimitetaan ilman postikuluja joko postipakettina tai matkahuollon kautta bussipakettina.

Maksutavat

Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla:

  • Paypal maksun kautta
  • Laskutus yritysasiakkaille: Yritysasiakkaille lasku PDF-tiedostona sähköpostitse tai paperilasku kirjeenä sopimuksen mukaan
  • Verkkolaskutus yrityksille: Yritysasiakkaille, jotka vastaanottavat sähköisiä laskuja
  • Lisäksi erikseen sovittuna ennakkolaskutus yksityisasiakkaille: toimitamme laskun PDF-tiedostona sähköpostitse tai paperilaskun kirjeenä sopimuksen mukaan
  • PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Pivo, Jousto ja Mash.
    MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com
Mash: Mash Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 45 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi. Mash Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan (3 kk, 6 kk, 9 kk, 12 kk, 18 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja. Mash Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–10.000 euron ostoksille. Lisätietoja Mashista osoitteessa https://www.mash.com/fi/kuluttajille/hinnasto
Mash Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Mash Laskulla tai Osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Mash Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.
Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot
Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Maksunvälittäjä

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Laskutus yritysasiakkaille

Yrityslaskuissa laskutustapoina tarjoamme verkkolaskun, sähköpostilaskun sekä postitettavan laskun.
Tilauksen yhteydessä voidaan “Kommentit” kenttään ilmoittaa toivotun laskutustavan.
Tilauksen vastaanotettua postitetaan tuotteet, lasku lähetetään asiakkaan toivomuksien mukaan. Maksuehto on 14 päivää. Maksuehtoa voidaan muuttaa erikseen sovittaessa.
Mikäli yritysasiakkaalla on maksuhäiriömerkintä, saatamme evätä asiakkaalta mahdollisuuden maksaa tilaus laskulla. Tällöin toimitamme tilauksesta ennakkolaskun tilaajalle.Nopeiten tuotteet saa verkkokaupan kautta tilaamalla ja maksamalla, vähäisemmän manuaalisen työmäärän vuoksi.

Verkkolaskutus yrityksille

Toimitamme sähköisen laskun yrityksen ilmoittamaan verkkolaskuosoitteeseen.
Tee tilaus paketin toimitusosoitteella, ja ilmoita heti tilauksen jälkeen yrityksesi verkkolaskuosoite sähköpostitse osoitteeseen info@ledlife.fi
Maksuehto 14 pv netto. Maksuehtoa voidaan muuttaa erikseen sovittaessa.
Mikäli yritysasiakkaalla on maksuhäiriömerkintä, saatamme evätä asiakkaalta mahdollisuuden maksaa tilaus laskulla. Tällöin toimitamme tilauksesta ennakkolaskun tilaajalle.

Ennakkotilisiirto

Ennakkotilisiirtoa käyttävä asiakas saa itselleen ennakkolaskun tulostettavaksi, jonka hän voi käydä maksamassa perinteiseen tapaan vaikkapa pankissa tai verkkopankissa. Ennakkotilisiirtoa käytettäessä maksu näkyy kauppiaan järjestelmässä keskeneräisenä, kunnes asiakas on maksanut tilisiirtolomakkeen tietojen mukaisesti.

Vaihto- ja palautusehdot

Tuotevaihto- / palautus:
Vaihdot ja palautukset käsittelemme välittömästi. Useimmiten, kun paketti on saapunut meille, on vaihto postitettu jo seuraavana päivänä. Mahdollisen palautuksen maksamme muutaman arkipäivän kuluessa paketin saavuttua meille.
Ennenkuin lähetät vaihdettavan tuotteen, tarkista seuraavat kohdat:

  1. Ennen palautusta tulee olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun, jotta haluttu toimenpide (vaihto tai palautus) on meillä tiedossa ja tiedämme odottaa tuotetteen takaisin.
  2. Tuotteet on oltava uudestaan myyntikuntoisia.
  3. Liitä palautuksen mukaan tai lähetä sähköpostitse seuraavat tiedot:
    • nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi ja pankkitilinumerosi
  4. Pakkaa tavarat alkuperäisiin tuotepakkauksiin ja pakkaukset postituksen kestävään pakettiin
  5. Palautusosoite on seuraava:

Palautusosoite:

LedLife Oy
Sylinterikuja 1
10620 TAMMISAARI
Emme vastaanota palautuksia yli 30 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan tilillesi tai lähetämme toisen tuotteen tilalle.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittämästi osoitteeseen info@ledlife.fi tai numeroon 040 553 3908.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Ledlife.fi (LedLife Oy) käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Ledlife.fi (LedLife Oy) sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle, tarkemmat tiedot luovutuksista tietosuojaselosteessa.

Vikatilanteet ja reklamaatiot

Vikatilanteissa pyydämme ottamaan yhteyttä ensisijaisesti sähköpostilla: info@ledlife.com. Mahdolliset viat tai virheet selvitetään ja asiakkaalle pyritään löytämään sopiva ratkaisu. Kuluttaja-asiakkaita mahdollisissa vikatilanteissa avustaa kuluttajaneuvonta (http://www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta) ja viime kädessä asia on mahdollista saattaa kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi (http://www.kuluttajariita.fi).

Maksuvaihtoehdot